Beş temel sütuna dayanan bu değerlendirmede; yedek parça temini,
kullanıcı taleplerinin ele alınması, teknik kalite, eğitim ve
servis yönetimine göre gruplar değerlendiriliyor. Bu noktada
Chery Türkiye, hızlı ve verimli
şekilde parça tedariki sağlıyor, şeffaf bir şekilde müşteri
taleplerini ele alıyor, profesyonel ve eğitimli teknik ekibin
hassasiyetle onarımlar yapmasını sağlayarak koordinasyonlu bir
şekilde hizmet yönetimi gerçekleştiriyor. Ayrıca
Chery, kullanıcılarına 7-24 yol yardım hizmeti,
lastik değişimi, kilit açma hizmeti gibi herhangi bir acil durumda
zamanında yardım sağlıyor. Bu hizmetler sadece müşteri deneyimini
geliştirmekle kalmıyor, aynı zamanda Chery‘nin
Türkiye pazarında ileri seviyede güven ve bilinirlik kazanmasına da
yardımcı oluyor.
2023 yılının mart ayında Türkiye pazarına giriş yapan ve bugün 7
bölgedeki 50 yetkili satış noktasında faaliyet gösteren
Chery Türkiye, satış sonrası
hizmetler alanında sunduğu üst düzey standartlar ile Ağustos
2024’te dünyadaki Chery grupları sıralamasında
zirveye çıkmayı başardı. Chery Türkiye’nin satış sonrası hizmetler
alanındaki bu başarısı; yedek parça temini, taleplerin ele
alınması, teknik kalite, eğitim ve servis yönetimi olmak üzere beş
temel sütuna dayanıyor.
Satış sonrasındaki tüm süreçler titizlikle ele
alınıyor!
Chery Türkiye, öncelikle yedek parça tedariki açısından
kullanıcıların parça sıkıntısından kaynaklı olası bekleme süresini
önlemek adına hızlı ve verimli parça tedariki sağlıyor. İkinci
olarak, verimli ve şeffaf talep işleme süreci ile müşterilerin
taleplerini hızlı bir şekilde ele alıyor. Bu da müşteri
memnuniyetini büyük ölçüde artırıyor. Öte yandan Chery’nin teknik
kalitesi, onarımların hassasiyetine ve teknik desteğin
profesyonelliğine yansıyor. Ayrıca Chery, hassasiyetli kalite
kontrol sistemi sayesinde her bir onarımın en yüksek standartları
karşılamasını sağlıyor. Bunun dışında eğitim boyutu açısından,
teknisyenlerin müşterilere en güncel bilgi ve becerilerle kaliteli
hizmet sunmaları için sürekli olarak personele yönelik mesleki
eğitim programları uyguluyor. Son olarak hizmet yönetimi, genel
operasyonların koordinasyonunu ve yönetimini temsil ediyor. Chery,
süreçleri ve müşteri hizmetleri deneyimini optimize ederek her
müşterinin en iyi şekilde satış sonrası hizmetten yararlanmasını
sağlıyor.
Chery, satış sonrası hizmetlerde çıtayı yüksek
tutuyor
Türkiye’de üstün satış sonrası hizmet sistemiyle otomotiv
pazarında yüksek bir çıta belirleyen Chery, her
bir araç kullanıcısının her etkileşimde markanın özenini ve
saygısını hissetmesini sağlamak için rahat ve etkili bir hizmet
deneyimi sunuyor. Chery’nin satış sonrası
hizmetinin temeli, güçlü müşteri ilişkilerine dayanıyor.
Chery, müşteri ihtiyaçlarını aktif olarak
dinleyerek ve araç kullanım koşullarını anlayarak müşterileriyle
yakın bağlar kuruyor. Etkin randevu sistemi, müşterilerin araç
bakım veya onarımlarını önceden planlamasını sağlayarak gereksiz
bekleme sürelerini önlüyor ve hizmet verimliliğini artırıyor.
Servis noktasına vardığında, profesyonel karşılama personeli
müşteriyi sıcak bir şekilde karşılıyor, kaydını hızla tamamlıyor ve
servis hizmetine sorunsuz bir başlangıç yapmasını sağlıyor.
Bakım sırasında profesyonel ve alanında uzman
Chery ekipleri, sorunları hızlı bir şekilde
belirlemek ve ele almak için kapsamlı denetimler gerçekleştiriyor.
Sorunlar ve gerekli parçalar belirlendikten sonra, parçaların hızlı
tedariki onarımların zamanında başlamasını sağlıyor.
Chery’nin teknik ekibi, gelişmiş ekipman ve üst
düzey tekniklerle sorunları verimli bir şekilde çözüyor ve araçları
en iyi kondisyona getiriyor. Titiz kalite kontrol süreci sadece
iyice denetlenmiş araçların teslimat aşamasına geçmesini sağlıyor.
Ödeme aşamasındaki şeffaf maliyet açıklamaları herhangi bir yanlış
anlaşılmanın önüne geçiyor. Chery’nin servis
merkezleri, müşteriler için rahat bir ortam sağlayan iyi organize
edilmiş bekleme, onarım ve teslimat alanlarına sahip.
Müşteri deneyimini en iyi seviyede tutuyor!
Chery Türkiye, bu beş temel unsura ek olarak bir dizi yenilikçi
hizmeti de devreye aldı. Bu hizmetler arasında, Chery Türkiye’nin
sağladığı ücretsiz araç yıkama hizmeti, kullanıcıların araç
deneyimini geliştirirken, düzenli bakım sırasında aracın görünümünü
de iyileştiriyor. Bununla birlikte Chery, 7-24 yol yardım hizmeti,
lastik değişimi, kilit açma hizmeti gibi önem arz eden bir acil
durumda müşterilere zamanında yardım sağlıyor. Ayrıca
Chery, aracın bakımı sırasında kullanıcılara
sunduğu şoförlü araç hizmeti ile araç sahiplerinin günlük
rutinlerinin etkilenmemesini sağlıyor. Bu hizmetler sadece müşteri
deneyimini geliştirmekle kalmıyor, aynı zamanda Chery’nin Türkiye
pazarında ileri seviyede güven ve bilinirlik kazanmasına da
yardımcı oluyor.