Lansmanda ilk kez pazara sunulan E segmentindeki amiral gemisi
sedan modeli HAN, tam elektrikli dört çeker D sedan modeli
SEAL AWD, elektrikli hatchback modeli
DOLPHIN, tam elektrikli D-SUV SEAL U EV ve yeniden
satışa sunulan şarj edilebilir hibrit D-SUV SEAL U DM-i ve tam
elektrikli C-SUV ATTO 3 modelleriyle toplamda 6 araçtan oluşan
güçlü bir ürün gamı tanıtıldı. BYD Türkiye, bu ürün gamıyla 32
günlük kısa bir süre içinde toplam 6.591 adetlik etkileyici bir
satış performansı yakaladı.
“Lansman sonrasında 6.591 araç satışı, markamıza duyulan
güvenin pazarda karşılık bulduğunun göstergesi”
BYD modellerine Türk tüketicilerin gösterdiği
ilgiden büyük mutluluk duyduklarını belirten BYD
Türkiye’nin Genel Müdürü İsmail Ergun, “15 Kasım’da
gerçekleştirdiğimiz lansmanımızın ardından, sadece otuz iki günde
6.591 adet otomobili müşterilerimizle buluşturarak yılı güçlü bir
şekilde kapattık. Lansman sonrasında 6.591 adetlik satış
performansı, markamıza duyulan güvenin pazarda karşılık bulduğunun
göstergesidir. Bu süreçte tüm modellerimizin tasarımı, zengin
donanım özellikleri, yüksek teknolojisi ve kalitesi müşterilerimiz
tarafından büyük beğeni toplarken, modellerimizin fiyat seviyeleri
de çok cazip bulundu. BYD SEAL U
DM-i modelimizin, 2024 yılındaki toplam 4.525
adetlik satış performansı ile, Türkiye şarj edilebilir hibrit
pazarında BYD’yi liderlik konumuna taşıdığını
tahmin ediyorum. Ayrıca, BYD’nin yeni enerjili araç (NEV – New
Energy Vehicle) konusundaki uzmanlığını, Aralık ayı NEV satış
sıralamasındaki güçlü konumuyla göreceğimize inanıyorum. Önümüzdeki
dönemde hem ürün yelpazemizi genişletmeyi hem de daha fazla
müşteriye ulaşmayı hedefliyoruz. Türk tüketicisinin markamıza
gösterdiği yoğun ilgi, bu alandaki talebi net bir şekilde ortaya
koyuyor. Stratejimiz, Türkiye’nin genç ve dinamik nüfusunun değişen
mobilite ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt vermeyi amaçlıyor.
Bundan sonraki süreçte de yenilikçi ürünlerimiz ve müşteri odaklı
yaklaşımımızla Türkiye otomotiv pazarına değer katmayı
sürdüreceğiz. BYD modellerine gösterilen ilgiden
dolayı tüm müşterilerimize teşekkür ederiz” dedi.
Büyük ilgi: BYD’nin tüm iletişim kanallarında yoğun trafik
yaşandı
BYD Türkiye’nin geniş ürün yelpazesi ve ‘ulaşılabilir premium’
konsepti, lansman döneminde büyük bir ilgiyle karşılandı. Bu yoğun
ilgi, BYD Türkiye’nin sosyal medya hesaplarından
web sitesine, çağrı merkezinden showroomlarına kadar tüm iletişim
kanallarında yoğun bir trafik oluşturdu. Lansman sonrası satışa
sunulan modellere 30 binin üzerinde talep gelirken,
BYD showroomları Kasım ve Aralık aylarında yoğun
ziyaretçi trafiğiyle hareketli günler yaşadı. Lansman sonrası da
yoğun ilgi görmeye devam eden Marka, bekleyen müşterilerine
teslimatlarını en hızlı şekilde yapmak için tüm hızıyla çalışmaya
devam ediyor.
2025’te de yenilikler hız kesmeyecek
2025 yılına güçlü bir başlangıç yapmayı hedefleyen
BYD Türkiye, üçüncü çeyrekte
sportif SUV modeli SEALION 7’yi pazara sunmaya hazırlanıyor.
Türkiye’nin genç ve dinamik nüfusunun hızla artan elektrikli araç
talebine yanıt veren BYD, çevre dostu ve yenilikçi
teknolojileriyle otomotiv sektöründe fark yaratmaya devam
ediyor.
Blade Batarya teknolojisi ve akıllı sürüş sistemleriyle
donatılmış BYD modelleri, sürdürülebilir mobilite çözümleriyle
dikkat çekiyor. “Dünyanın Yarını Bugün Türkiye’de” mottosuyla
geleceğin mobilite anlayışını şekillendiren BYD
Türkiye, yalnızca yenilikçi teknolojileriyle
donatılmış otomobillerini değil, aynı zamanda ileri teknolojiye
dayalı sürdürülebilir çözümlerini de Türk tüketicilerine sunmaya
devam edecek.