Subaru XV 2015 Teknik Özellikleri | 2017-2016
Subaru XV 2015 Teknik Özellikleri
3 sene Önce Yazıldı

Subaru XV ile birlikteyiz.Subaru XV 1.6 benzinli motor, otomatik şanzuman ve 4 tekerlekten çekiş özellikleriyle sınıfında ki rakiplerinden ayrılıyor.

Bakalım Subaru XV 1.6 bizlere nasıl performans sağlıyor, sürüş ve motor özellikleri neler.

Daha farklı tasarıma sahip tamponla, çift renkli jantla ve çamurlukların üzerinde ki plastik kaplamalarla XV’nin biraz daha maceracı görünmesini sağlıyor.

subaru-xv-2015

Otomobilin arkasında ise crossover havası biraz daha pekiştirilmiş.

Bakalım 2015 Subari XV iç mekan özellikleri nasıl.

Subaru XV 2015 in kokpiti Avrupalı otomobillerden alışık olduğumuz kadar gösterişli değil ancak bu durum kalitenin düşük olduğu anlamına gelmesin.Çünkü kokpitte kullanılan malzemelerin kalitesi, sınıf beklentilerinin seviyesini karşılayacak derecede.

Klima kumandaları ve dokunmatik ekranlı müzik sistemi tam elinizin altında olduğu için kolay bir şekilde erişip kullanabiliyorsunuz.

Subaru XV yüksek çözünürlüklü yol bilgisayarlı ekranıda orta konsolun tam ortasına konumlandırılmış ve rahatlıkla takip edilebiliyor.

Küçük eşyalarınız için hem vitesin önünde hemde vitesin arkasında geniş alanlar bulunuyor.Öndeki şöför yani yaşam alanı sorunsuz.Arkada ki yaşam alanında ise oldukça iyi diz ve baş mesafesi sunuluyor.Diz mesefesi sınıfında ki rakiplerine oranla oldukça iyi bir seviyede.

380 litrelik bagaj hacmi iddialı olmasada beklentileri karşılayacak genişliğe sahip.

[Info]Subaru XV Motor ve Sürüş Özellikleri[/Info]

Otomobilde ülkemize sadece 1.6 benzinli motor, sürekli değişken CVT otomatik şanzuman ve sürekli 4 çekiş sistemiyle ithal ediliyor.Boxer adı verilen bu motor 114 beygir güç ve 15 nm tork üretiyor.

Rakamlar zaten XV’nin çok iddialı olmadığını ilk baştan itibaren ortaya koyuyor.XV’nin performansı için yapılabilecek en iyi yorum bu aracın yeterli olduğu yönünde.

subaru-iç-tasarım

Eğer performans konusu öncelik sıranızda bulunuyorsa Subaru XV‘yi pek fazla tavsiye etmiyoruz.

CVT şanzuman manuel kullanıma olanak vermediği için ani hızlanmak istiyorsanız tam gaz yapıyorsunuz ve bu nedenle devir fazla yükseldiği için motor gürültüsüde artıyor ve sürüş konforunu olumsuz etkiliyor.Subaru XV sürekli 4 çeker olduğu için sınıfında ki rakiplerinden yere çok daha iyi tutunuyor.Özellikle günlük kullanımda ıslak ve çamurlu zeminlerden geçerken bu farkı çok net bir şekilde hissedebiliyorsunuz.

Tabi sadece buda değil tekerlekten çekiş konusunda uzman markaların başında gelen Subaru, genlerinde olan viraj kabiliyetini XV yede aktarmış.

Süspansiyonların yapısı, yerden yüksek gövde ve yol tutuşu için biraz sert ayarlanmış.Ancak bu sertlik, günlük kullanımda rahatsızlık verecek boyutta değil.

Boxer Motor canlı bir karaktere sahip olmadığı gibi, tutumluluk konusunda da iddialı değil.

Otomatik şanzuman ve 4 tekerlekten çekiş imkanı sunan 2015 Subaru XV nin ender modellerden biri olması bu arabanın öne çıkmasını sağlıyor.Eğer performans ve ekonomi sizin için öncelikli değilse, XV geniş iç mekanı, zengin donanımı ve sürüş özellikleriyle sizi mutlu edebilir.

 

Yorumlar
abdullah gunerEkim 27, 2015, 9:43 am

1.6 dizel yakit performansi nasil fiyati nedir.

Cevapla
    Araba FiyatlarıEkim 27, 2015, 12:57 pm

    Pek tavsiye edilir gibi değil.Yazının tamamında bundan bahsettik.

    Cevapla

Yukarı